vesten haken voor elk seizoen

Vesten haken voor elk seizoen van Saskia Laan, is niet echt een leesboek, maar op dit moment ben ik in een boek bezig waar ik niet echt makkelijk doorheen kom. Ik zoek dan tussendoor afleiding en ik had dit boek geleend in de bibliotheek. Ik ben gek op gehaakte vesten en andere spullen die gehaakt zijn, alleen het probleem is dat ik niet kan haken. Maar met dit boek kan ik me wel een beetje verlekkeren aan al het moois.
Het boek telt 144 pagina's. Het boek begint uiteraard met een voorwoord door de maakster/haakster zelf. Daarna volgt een bladzijde over haarzelf en een bladzijde over langyarns, waar zij haar haakgarens koopt. Daarna volgt info over kleuren en figuur. Ook komen verschillende haaksteken aan bod. En vervolgens nog een bladzijde met tips en weetjes. Daarna volgen er patronen. Per seizoen 3 vesten, met uitgebreide beschrijving over hoe je het vest kunt haken. En als laatste krijg je nog een bonuspatroon. In het boek staan mooie foto's en zijn de vesten goed zichtbaar. Tijdens het bladeren en lezen werd ik echt vrolijk van het boek en vind ik het des te jammer dat ik niet kan haken. Dit boek heeft me wel aan het denken gezet om het toch te gaan proberen. Natuurlijk niet meteen met zo'n vest maar wie weet is het op de lange termijn wel realiseerbaar.
Kortom, hou je van haken en wil je graag een leuk vest gaan  haken dan is dit boek zeker een aanrader!!


Reacties

Populaire posts van deze blog

het blauwe uur

een boek per week