een boek per week

Ik zag laatst ergens, volgens mij was het op instagram, iets voorbij komen over het lezen van een boek per week. Ik hou van lezen, maar dit vond ik best pittig klinken. Toch wil ik de uitdaging aangaan en iedere week een  boek proberen te lezen.
Op dit blog ga ik vertellen welk boek ik heb gekozen en waarom en schrijf ik een recensie over het boek.
Ik wil mezelf meer gaan toeleggen op het schrijven van columns en het schrijven van een boek en ik hoop met deze blog in ieder geval wat meer schrijfervaring op te doen en boeken bewuster te lezen.
De ene week zal het een dikker boek zijn dan de andere week, dit hangt af van de tijd die ik die week heb om te lezen. De boeken kunnen variëren omdat ik nu eenmaal een brede interesse heb. Je zult hier niet snel een recensie van een thriller zien omdat dat niet mijn genre boeken is.
Omdat ik deze week niet zo veel tijd heb om te lezen heb ik deze week gekozen voor een boek van Japke-d. Bouma. Ga lekker zelf in je kracht staan.
Volgende week lees je hier mijn bevindingen van het boek

Reacties

Populaire posts van deze blog

het blauwe uur

vesten haken voor elk seizoen