het blauwe uur

Zoals jullie in de vorige post hebben kunnen lezen, ben ik bezig met een boek waar ik niet zo makkelijk doorheen kom. Het boek heet "Het blauwe uur" en is van Hans Koeleman. Toen ik over dit boek iets las, wilde ik dit boek graag lezen en dan blijkt het toch tegen te vallen. Ik ben nog niet echt ver in het boek en weet ook niet of ik hem helemaal ga lezen. Het boek telt 199 pagina's. Het gaat over hardlopen op de hele vroege ochtend. Het boek bevat 18 hoofdstukken en ieder hoofdstuk begint met een citaat. Ik ben tot nu toe bij hoofdstuk 4 gekomen, maar het boek heeft me nog niet gegrepen. Volgens Dolf Jansen (fervent hardloper) is het boek poetry in motion. Volgens Olivier Heimel krijgt het hardlopen eindelijk de liefdevolle ode die het verdiend. Ik ga alsnog proberen het boek uit te lezen en zal dan alsnog een verslag hierover schrijven. Dus wordt vervolgd.....


Reacties

Populaire posts van deze blog

een boek per week

vesten haken voor elk seizoen